Diesel

Diesel óra márka hirdetések:

Diesel karóra

Manapság a dízel karórák valószínűleg az egyik legismertebb és legnépszerűbb városi stílusú divatos karóra márka, de csak az elmúlt 15 évben a márka szilárdan beépült a divatpiacra. A Márka eredetileg 1978-ban alapította Renzo Rosso olasz tervező, ám 1991-ig nem vált nemzetközi szintű tekintélynek. A reklám a márka sikerének vagy kudarcának hatalmas része, és részben annak köszönhető, hogy az in-ya-face marketing kampány a Márkaa előtérbe került.

Fiatalabb célközönség

A dízel stílusa, ideértve a dízel órák sorozatát is, nagyon a fiatalabb piacokra irányul, és a csúcskategóriás márkák kizárólagossága és a főutca között helyezkedik el, így a kiváló minőségű darabok mégis megfizethetőek. A Márka stílusa, mint kollekció személyiséget és kreatív érzetet közvetít, a különféle ruházat és kiegészítők pedig a tendenciák felé mutatnak, a követés helyett.

A cég figyelembe veszik a magas stílust és a városi kultúrát, valamint a legújabb és leginnovatívabb technológiát, valamint számos csúcstechnológiát képviselnek. A klasszikus stílusok elegánsak és kifinomultak, a Diesel Black Label termékcsalád pedig mókás és szokatlan funkciókkal rendelkező órákat készít, amelyek kissé egyediak és stilizáltak.

A cég órái divatosan idősek, mivel nem követik a meghatározott tendenciákat, ezért tökéletes befektetés, amely minden ruházathoz és minden alkalomhoz hozzáteszi a nyilatkozat stílusát.

Forrás: http://dieselwatches.over-blog.com/article-34383034.html