Maserati

Maserati óra márka hirdetések:

Maserati

A Maserati-történet Rodolfo Maserati vasúti dolgozóval, feleségével, Carolina Losi-val és hét Maserati-gyerekkel kezdődik, akik mind öröklik apjuk szenvedélyét a sebesség és a precíziós technika iránt. Az autóik iránt érzett dizájn megtalálható az órikban is, ez a vezérvonala a Maserati óráknak. A műszaki tökéletesség és a részletekre való odafigyelés, amelyet a Maserati minden egyes elkészített autójának szentel, ide tartozik a kronográfokban. A Maserati történetének és tervezésének leg ikonikusabb elemeit ezekben az eredeti, ízléses alkotásokban ragadták meg.

Autóiparban elért sikereik

1914. december 1.: Alfieri, Ettore és Ernesto Maserati megnyitja a „Società Anonima Officine Alfieri Maserati” autós műhelyét az 1-es épületnél, a bolognai de’Pepoli útján. Öt hónappal később Olaszország háborúban van, és a testvérek technikai találékonyságát tesztelik.

1926: a téli hónapokban Alfieri, Ernesto és Ettore fáradhatatlanul dolgoznak az első eredeti alkotásukon: a Tipo 26. Ez az első Maserati nevű autó, és büszkén mutatja be a hamarosan híres Trident logót.

1929. szeptember 28.: Borzacchini, az olaszországi Cremonában, a 16-hengeres V4 kerekén állítja be az új C osztályú világrekordot, 10 km-re repülve 246,069 km / h sebességgel. Ez a rekord 1937-ig áll fenn.

1937. május 1.: Adolfo Orsi, a Modena vállalkozója megvásárolja a Maserati-t a Maserati testvérektől.

1939. május 30 .: Wilbur Shaw, a „Boyle Special” 8 CTF kormánykerékén nyeri az Indianapolis 500-at 185.131 km / h (115.035 mph) átlagsebességgel.

1939. szeptember 1.: A Cég hivatalosan Bolognából Modenába költözött a gyárba 322 viale Ciro Menotti útján.

 1940. május 30 .: ugyanazon autó kormányánál Wilbur Shaw a Indianapolis 500-at nyeri meg egymást követő alkalommal, 183,911 km / h (114,227 mph) sebességgel.

1947: az A6005 kerül bemutatásra a genfi ​​autókiállításon. A Pininfarina által tervezett autó az Alfieri és a hengerek száma alapján lett elnevezve. Ez az első autó, amelyet napi használatra szántak, nem pedig versenyzésre, és óriási siker.

1950
A Maserati csoda
1957: a 3500 GT a Genfi Autószalonon kerül bemutatásra, és a termelési szinteket úgy méretezik, hogy megfeleljenek a nagy turisták egyre növekvő igényének.

1957. augusztus 4 .: A híres Nürburgringön Juan Manuel Fangio nyeri a német GP-t a 250 F kerekén. Ezzel a győzelmével Fangio elnyeri a Forma-1 világbajnoki címét – ötödik, a Márka második.

1960
La Dolce Vita ikonok

1963: az első Quattroporte bemutatásra kerül a torinói autókiállításon, amely egy teljesen új kategóriát mutat be a piacon: a luxus sportkocsi szedánt.

1966: az első Ghibli, amelyet Giorgetto Giugiaro tervez, bemutatják a torinói autókiállításon.

1970
Egy új autó remekmű

1971: a Maserati Bora, a Giugiaro remekműveinek egyike, kerül bemutatásra a Genfi Autószalonon. Adolfo Maserati és fia, Omar úgy érzi, hogy nincsenek helyükön az új Maseratiban, és lemondnak.

1980
Elnöki márka
Az 1980-as években új autó került bemutatásra: a Maserati Biturbo. Gyönyörű és rendkívül nagy teljesítményű, a 6 hengeres, 1,996 cm3-es két kompresszorral képes 215 km / h sebességet elérni.
Az Olasz Köztársaság elnöke, Sandro Pertini, a Quattroporte III-at választja elnöki limuzinjává.

1990
A Trident háza megfelel a Prancing Lónak

1993: az elképzelhetetlen hamarosan megtörténik. Két történelmi rivális, a Trident és a Prancing Ló – a Maserati és a Ferrari – készül összefogni. A partnerség felülmúlja történelmi riválisaikat.

1998: A 3200 GT-t, a Giorgetto Giugiaro által tervezett kupát Ferrari motorral mutatják be a Párizsi Autószalonon. Ez végül a ikonikus Spyder-t hozza létre, egy autó, amely hamarosan a Márka diadalmas visszatérését jelzi az Egyesült Államokba.

2000-es évek
Globális ikonra

2003. szeptember 9 .: a frankfurti autókiállításon a Quattroporte ötödik családját mutatják be. Ez az első Maserati, amelyet Pininfarina tervezett 50 év alatt.

2007, március 5.: A Genfi Autószalon a Pasefarina által tervezett GranTurismo, a Cég új nagy turnéjának világpremierje.

2010-es évek
Növekedés és diverzifikáció

2013: A Detroiti Autószalon a hatodik generációs Quattroporte világszerte történő bemutatásának helyszíne, míg a Ghibli, egy újjáépített és vadul sikeres közepes méretű szedán, a sanghaji Autószalonon kerül bemutatásra.

2014: A Márka a Genfi Autószalonon bemutatja az Alfieri koncepcióautóját, és ünnepli a centenáriumi évfordulóját.

2016 és 2017: a márka folytatja az innovációt, köszönhetően a Levante, a SUV Cég indulásának a genfi ​​autókiállításon, valamint az átalakított GranTurismo és GranCabrio bemutatásának a Speedwood Goodwood Fesztiválon.

Forrás:https://www.maserati.com/international/en/brand/our-story/history-timeline