Raymond Weil

Raymond Weil óra márka hirdetések:

Raymond Weil

Az egész 1976-ban kezdődött, az óraipar válságának közepén, amikor Raymond Weil úgy döntött, hogy megalapítja saját vállalatát, és elképzelését arról, hogy a svájci óragyártásnak valódi időmérőkké kell átalakítania, amelyek új dimenziót adnak az ipar számára. Weil úr alkotásait az órák rajongói – amatőrök és ínyencek – azonnal dicsérték. Miután erősen letelepedett Svájcba, és lelkesedése és tapasztalata egyaránt magával vitte, a RAYMOND WEIL alapítója felfedezte Európát és az egész világot, hogy fokozatosan összeállítson egy nemzetközi hálózatot. A RAYMOND WEIL ma híres márka és a svájci órásipar egyik zászlóshajója.

Mozart és Toccata

A gyors fejlődés időszakát követően a társaságnak kibővítenie és növelnie kellett a versenyképességet. E cél elérése érdekében Raymond Weil apja, Olivier Bernheim csatlakozott ahhoz, amely 1982-ben családi vállalkozássá vált. Modernizálta annak felépítését és szervezetét, számos piacot fejlesztett ki, és a kommunikációs és marketing osztályokat vette át. Érkezése megerősítette az önálló családi vállalkozás gondolatát, amely dr. Weil. Olivier Bernheim elnök-vezérigazgatóvá vált 1996-ban A márkát mindig is befolyásolta és ihlette a zene, és ez a gyűjteménynevekben tükröződött már 1983-ban, amikor az Amadeusa klasszikus osztrák zeneszerző, Mozart elnevezésű gyűjteményét Milos Forman azonos nevű, világszerte elismert filmjével együtt indították el. A zenei ihletésű kollekciónevek a márka identitásának megkülönböztető jegyeivé váltak, és hamarosan többet is követtek: Fidelio – Beethoven egyetlen operájának – a Traviata vagy a Saxo-nak nevezték el. További kultuszgyűjtemények alakították ki a márka személyiségét: a Toccata , a Fantasia női kollekció és az emblematikus Othello – az avantgárd technológia és a kifinomult formatervezés keveréke rendkívül vékony időmérőjeivel, és 1986-ban jött létre a RAYMOND WEIL tizedik évfordulója alkalmából.

Márka és a művészet

A kilencvenes évek elején a RAYMOND WEIL növekedése a svájci luxusóragyártásban megjelent a férfiak és a női Parsifal kollekció bevezetésével: a szövődmények, nemes anyagok, aprólékos kivitel és innovatív minták eredeti keveréke. A Tango , a funkcionalitás és az esztétika keveréke a tökéletesen arányos kerek vagy téglalap alakú esetekkel azonnali nemzetközi elismerést kapott. Ugyanebben az időszakban a tradíciót, egy másik emblémás gyűjteményt hoztak létre, klasszikus és kifinomult stílusban, amely az órakészítés örökségét a leginkább szennyezetlen változatában testesíti meg. Reklám-szempontból a RAYMOND WEIL különféle kommunikációs tevékenységek révén gondosan megerősítette elkötelezettségét a művészetek iránt, és 1994-ben a díjnyertes A táncosokat a levegőben ábrázoló Precision Movements hirdetési kampány tovább erősítette a márka identitását.

Család és tradíció

2006-ban, a márka 30. évfordulója alkalmából Elie és  Pierre Bernheim – a RAYMOND WEIL harmadik generációja – csatlakozott a céghez, garantálva a családfolytonosságot, ezáltal az egyensúlyt, a stabilitást és a tartósságot. Akarták hozzáadni saját jövőképüket és know-how-jukat, és a modern és technológiailag fejlett gyűjtemények fejlesztésére összpontosítottak, amelyek hatalmas sikerekgé váltak. A kizárólag férfias és csúcstechnológiájú Nabucco a márka első kollekciója, amely impozáns 46 mm-es esetet és 200 m vízállóságot tartalmaz, ugyanakkor egy kifinomult anyagot: szénszálat tartalmaz. A Nabucco Cuore Caldo- ban egy másodpercre osztott kromatográfia energiatartalék-mutatóval – az első a cég számára – be lett építve, 500 darab exkluzív korlátozott kiadása. A Freelancer mechanikus kollekció férfiak és nők számára két újdonságot hirdetett a márka történetében: a látható egyensúlykerék bevezetése; valamint a nők óráinak mechanikus sorozatának megteremtése. A hölgyeknek 2009-ben felajánlották a saját kollekciójukat is: Noemia Puha íveivel és értékes anyagaival azóta elbűvöli a nőket az egész világon.

Komplikációs szerkezetek

Az órák készítésével kapcsolatos további know-how-t és a műszaki ismereteket egy évvel később létrehozott Maestro kollekcióba helyezték , különös tekintettel olyan kiegészítésekre, mint a Maestro phase de lune – a márka első holdfázisának komplikációja egy automatikus mechanizmussal – és a Maestro Phase de Lune Semainierbüszkélkedhet olyan komplikációkkal, mint a dátum, a nap, a hónap, a hétszám és a holdfázis az automatikus mozgáshoz, amely 42 órás energiatartalékot generál. Ezeknek az óráknak a használhatóságát nagyon óvatosan figyelték meg, és innovatív nyomógombokat helyeztek a házba, hogy bármilyen szerszám nélkül könnyedén beállíthatók legyenek. Ugyanebben az időszakban a RAYMOND WEIL megerősítette elkötelezettségét a zeneiparral, szoros partnerséget építve olyan nagy zenei eseményekkel, mint például a BRIT Awards – amely a zeneipar egyik legcsillogóbb és legszélesebb körben elismert rendezvénye -, amelynek a márka Hivatalos partner 2008 óta.

 

Forrás:https://www.raymond-weil.com/en/the-brand/history/