Keresés
Generic filters
Minimális ár?
Maximális ár?

s.Oliver

s.Oliver óra márka hirdetések:

S.Oliver Logo 2010.svg

A cég 1969-ben alakult Bernd Freier , mint egy kis butik a Würzburgi mindössze 25 négyzetméter alapterületű üzletben, Sir Oliver után a hős Charles Dickens regénye , Twist Olivér . Az idők szellemének tükrözése érdekében a londoni divatszíntér tiszteletére, valamint a butiknak a nemzetközi hangulatot kölcsönözve a „Sir” nevet adták a névhez , mivel a brit főváros legsikeresebb úriembereinek felszerelésében nevükben szerepel egy „Sir” is. .

1970

Az 1970-es években a divatszolgáltatók gyakran nem tudták leszállítani a kiskereskedők által megrendelt mennyiségeket, vagy azokat időben leadni. 1974-ben Bernd Freier úgy döntött, hogy Indiába utazik, hogy közvetlenül tárgyaljon a helyi textilgyártókkal, és ezzel függetlenséget szerezzen a nagykereskedőktől. Ezt követően elkészítette a „Madras Check ingek” sikeres sorozatát, amely kész piacot talált Németországban , amelyet többek között az E. Breuninger GmbH & Co , Uli Knecht, Wöhrl és Wormland révén értékesített . 1978-ban a 4711-gyel , a kölni eau- val folytatott jogi vitát követőenA Mäurer & Wirtz GmbH & Co. KG parfümgyártók tulajdonában lévő márkanév, amely a „Sir” nevet védjegyként bejegyezte, a „Sir Oliver” a jelenlegi márkanévre, az „s.Oliver” névre változott, és ezen a néven 1979-ben a német szabadalmi és védjegyhivatallal (DPMA) Münchenben .

1987

1987-ben az s.Oliver megvásárolta a farmer divatcikkeket gyártó Chicagót, és Knockout néven indította újra a márkát.

1993

1993-ban megalapították a Chaloc GmbH-t, amely 2002-ben a jól ismert „vessző” márkanévvé vált. A „vessző” mára önállóan és teljesen függetlenül működik az s.Oliver-től. 1998-ban Ausztriában megnyílt az első kiskereskedelmi üzlet Németországon kívül. Hamarosan svájci, holland , belga és luxemburgi üzletek következtek. Az elkövetkező években s.Oliver folytatta terjeszkedését olyan országokban, mint Csehország és Lengyelország . s.Oliver így fejlődött Németország – és Európa vezető divatcégei közé – néhány évtizeden belül, divat- és életmód termékek széles választékát kínálva minden korosztály számára.

2001

2001-ben az s.Oliver átvette a német divatmárka vesszőjét .  2008-ban megnyitották és beiktatták az új s.Oliver központot Rottendorfban, beleértve a ‘s.Oliver Mini Club’ -t is, amely a cég saját napközi .

A társaságnak jelenleg összesen 173 kiskereskedelmi üzlete van, valamint 400 üzletet működtet a partnercégekkel együttműködve; termékeit 1991. üzletben is értékesítik, és 2507 értékesítési szinten találhatók. Ma az s.Oliver több mint 30 országban található meg, például Ausztriában , Svájcban , Szlovéniában , Belgiumban , Lengyelországban , Bosznia és Hercegovinában , Szerbiában , Horvátországban , Franciaországban , Olaszországban , Csehországban és Indiában. A vállalatnak 1995 óta több mint négyszeresére sikerült növelnie a forgalmát, 2007-ben egymilliárd eurót tett ki. 2009-ben az s.Oliver Group márkájú forgalma 1,16 milliárd euró volt. Az egykor apró kiskereskedelmi üzlet Európa 20 legnagyobb divatcégének egyikévé nőtte ki magát. Az új rottendorfi központ 2008 szeptemberében készült el. S.Oliver 2009-ben ünnepelte 40. céges évfordulóját.

2019

2019 novemberében Bernd Freier távozott a vállalat vezetésétől. 2019. november 4. óta Claus-Dietrich Lahrs az S.Oliver jelenlegi vezérigazgatója.

Forrás:https://en.wikipedia.org/wiki/S.Oliver